Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Jonathan Raynott | Tallityöntekijä

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 Jonathan Raynott | Tallityöntekijä lähetetty To Elo 24, 2017 10:25 pm

Jonathan R.

Tallityöntekijä

Jonathan Oliver Raynott
* 19.06.1995, East Grinstead (UK)
Erelaksen vuokraaja

Perheeseeni kuuluu kaksi vuotta nuorempi veljeni. Selitys on yksinkertaisempi kuin luuletkaan; olen syntynyt Englannissa ja perheessäni silloin oli äiti ja isä. Muuttaessamme Suomeen minun ollessa vajaan 5 vanha, veljeni ollessa vielä nuormepi, elämäni muuttui kerta heitolla. Äidinkieleni on englanti ja käytän sitä edelleen päivittäin äitini äidin, Nanan, kanssa. Hän jäi saarelle meidän lähtiessä pois.

Suomessa perheeseemme tuli ensimmäinen aito ystäväni: pullea cob-tamma Cralioné. Tämä kaviokas opetti minulle kaiken minkä tiedän hevosista ja ratsastuksesta. Tietenkin tarvitsen vielä opastusta, mutta perustaidot ovat aikalailla edelleen muistissa. Tästä ei mennyt kauaakaan, vuosi tai kolme, kun vanhempani laittoivat lusikat jakoon ja minä pikkuveljeni kanssa joutuisimme käymään läpi vaikeimmat vuodet elämässämme. Vanhempien eron yhteydessä Cralioné myytiin ja jouduin sanomaan hyvästit rakkaimmalle olennolle koko maailmassa.

En ensimmäisenä ole puhumassa historiasta vanhempieni kanssa ja suurimman osan tunteistani olen vuodattanut vain kaviokkaille. Tiedän, että ne kuuntelevat tai ovat ainakin hyviä esittämään. Minulle riittää se, että saan purkaa mieltäni edes jollekkin. Kuitenkin ihmisten seurassa olen yltiösosiaalinen ja humoristinen nuori mies. Osittain saatan myös peittää pelokkuuttani tai epävarmuuttani huumorilla ja välillä onnistun paremmin ja välillä en. Pidän ihmisten seurasta ja olekin 110% ekstrovertti, kuitenkin jos saan valita ihmisen tai hevosen seurasta, yleensä päädyn viettämään päiväni kauramoottorin kanssa.

Ulkonäköni ei välttämättä tuo heti mieleen hevosmiestä;  venytykset saattaisivat enemmän tuoda mieleen jonkin teinin, jolla ei ole mitään käryä mitä haluaa elämältä. Päätin marraskuussa luopua lävistyksistä naamassa sekä kirkkaanpunaisesta hiusväristä. Mustat lenkkarit, reisitaskuhousut sekä punainen huppari sekä pipo ovat yleisimmät varusteeni tallilla. Kuitenkin Annan varoiteltua tiettyjen hevosten suhteen viitaten varpaisiin, olen myös ostanut kaappiini turvakengät.

Tämänhetkinen tavoitteeni on päästä ratsastamaan esteillä suuremmissa luokissa ja mahdollisesti kilpailemaan. Kuitenkin treenaan omaksi ilokseni ja siksi, että tallin estemummotaikuri saisi vielä kaipaamaansa haastetta elämään ja opettamaan lähes noviisille miten siellä selässä pysytään kun hypätään reilua metriä.

Viimeinen muokkaaja, Jonathan R. pvm Ti Marras 14, 2017 10:20 pm, muokattu 8 kertaa

2 Mihinkäs tuli se lusikka taas laitettua... lähetetty Ke Syys 27, 2017 6:12 pm

Jonathan R.

Tallityöntekijä

:: Jonnyn oikotiet tallissa
Raynott J. työntekijäkansio
Tarhausjärjestys
Karsinajärjestys
Työvuorolistat
Työtehtävät ja päiväjärjestys
Tallipäikky
Eelan päiväkirja

:: Spin Offit
50 shades of Jonathan

:: Mukana tapahtumissa
Kalla Cup 2017
09.09 Laidunlaukat
13.09. Estevalmennus (edistyneet)
07.10. Tallivintin siivoustalkoot
04.10. Suunnistuskilpailu
18.10. Estevalmennus (edistyneet)

:: Roolipelit

Elokuu
Kehänkiertäjät - Lotta, Amanda, Tilda
Pelastava Enkeli - Anna
Kadonneen loimen metsästys - Lotta
Voisiko mennä enää huonommin - Ellie
Voisiko mennä enää huonommin II - Ellie
Pohjamudissa - Ellie

Lokakuu
Perijätär rahvaan parissa - Isabella
I got a friend in you - Lotta
Tallivintin siivoustalkoot - Isabella, Lotta, Josefin, Tilda, Mikael G.
Sotakirveen hautaus ? - Mikael G.
Ei millään muulla oo mitään väliä - Ellie
I can be grateful - Mikael A.
Suhdekiemuroiden suoristusta - Ellie
Tuuli ei tuule mutta sade kyllä jaksaa - Verneri
En mä yritä sun naista - Mikael G., Ellie
Mies miehelle vai ? - Mikael G., Amanda
Edellisen loppu, uuden alku - Ellie, Jonna

Marraskuu
Odottamaton yllätys - Danni
Through the fences (eng) - Isabella, Ellie, Jemiina
Nainen hädässä - Gabriella, Mikael G.