Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

I got a friend in you (on)

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 10 / 11]

226 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 4:57 pm

Lotta A.

Hevosenomistaja
"Niin, on pelattava niillä korteilla, mitä saa, mutta aina voi yrittää bluffata." Kerroin hieman vakavampana, ehkä jopa juonikkaana.

227 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 5:04 pm

Jonathan R.

Tallityöntekijä
"Mitäs ton pitäis tarkottaa ?" katsoin kiinnostuneena Lottaan.

228 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 5:10 pm

Lotta A.

Hevosenomistaja
"Niin kumpi? Sulla on tietyt elämän perusasiat, kuten työ, harrastukset ja koti esimerkiksi, miten ja mistä saat töitä, mitä harrastat... ja jos bluffata aikoo, voi aina keksi itselleen uuden identiteetin, ostaa kalliit vaatteet ja iskeä komeita miehiä." Kuvittelin itseni iskemässä pikkutakkiin pukeutunutta Jonnya jossain Helsingin trendibaareista.

229 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 5:13 pm

Jonathan R.

Tallityöntekijä
"Yhhyh... Uus identiteetti olis kyl mulle liikaa. Hyvä että saan nyt pidettyy pääni kasas... Se että pitäis alkaa toista elämää perustaa siinä sivussa ja vielä muiden tietämättä. Joo ei kiitos, I'll pass on this one..." katsoin Lottaa hämilläni. Mitä nainen ei kertonut?

230 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 5:23 pm

Lotta A.

Hevosenomistaja
"Niin. Toki, jos olisi vähän enemmän rahaa ja aikaa, saattaisin viihtyäkin vietellen jonkinlaista kaksoselämää." Pieni valkoinen valhe, ennen kesää ja Auburnia olin paljonkin viettänyt aikaa ostellen kauniita vaatteita ja viettäen iltoja hienoissa ravintoloissa, joihin piti tehdä varaukset monta päivää etukäteen. Aina, tietenkin, salanimellä esiintyen.

231 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 5:25 pm

Jonathan R.

Tallityöntekijä
"Mä mieluummi käyttäisin ne rahat matkusteluun taikka hevosiin. Double life ei kuulosta taikka tunnu yhtään omalta jutulta..." sanoin suoraan.

232 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 5:31 pm

Lotta A.

Hevosenomistaja
Jonathanin sanat osuivat kyllä itseeni. Kyllä minäkin tahdoin matkustella, mutta toisaalta, en voinut jättää Mustista kahta päivää pidemmäksi aikaa. Täydellisen hevosenomistajsan syndrooma taisi vaivata minua. "No, jos olisi mahdollisuus matkustaa."

233 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 5:35 pm

Jonathan R.

Tallityöntekijä
"Etkö luota siihen et joku sais pidettyy oris aisoissa tammojen kanssa ?" katsoin Lottaa.

234 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 5:40 pm

Lotta A.

Hevosenomistaja
"Olen vain tarkka kaikesta. Etenkin liikunnasta. Ja Mustis on pitkälti yhden ihmisen hevonen." Kerroin.

235 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 5:44 pm

Jonathan R.

Tallityöntekijä
"No se tietenkin hankaloittaa kaikkee" totesin. Itselläni ei moisesta ollut kokemusta, mutta olin pitkään miettinyt omaa hevosta.

236 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 5:48 pm

Lotta A.

Hevosenomistaja
"Niin. Hevonen tuo paljon vastuuta ja velvollisuuksia. Ei se ole sitä, että voi ratsastaa, milloin huvittaa." Kerroin.

237 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 5:51 pm

Jonathan R.

Tallityöntekijä
Vähättelikö Lotta mun tietämystä hevosista ja elämästä niiden kanssa...? En keksinyt mitään sopivaa vastausta joten pysyin hiljaa.

238 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 5:54 pm

Lotta A.

Hevosenomistaja
En tiennyt olinko loukannut Jonathania jotenkin, joten vaivautunut hiljaisuus laskeutui välillemme.

Lopulta sain kysyttyä:
"Enkai sanonut hassusti?"

239 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 6:03 pm

Jonathan R.

Tallityöntekijä
"Et tietenkä.. Jäin vaan miettii tota mitä sanoit hevosen omistamisesta" ja tottahan se oli. Sitä mä mietin aika useinkin, varmasti enemmän kun mitä Lotta kuvitteli.

240 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 6:06 pm

Lotta A.

Hevosenomistaja
"Välillä olisin ihan iloinen, jos ei meni reilua tonnia kuussa hevoseen. Lisäksi kaikki aika, minkä voisi käyttää toisin.." sanoin mietteliäänä. Auburn ei ollut halpa, mutta oli lähellä.

241 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 6:12 pm

Jonathan R.

Tallityöntekijä
"Uskon... Oon vähän miettiny omaa hevosta, mut ajattelin ensin saada täältä kaikki maholliset opit irti ennen nii suurta hankintaa. Sitä paitsi, Auburnissa ei ees olis tilaa, mikä tarkottais tallin vaihtoa" en halunnut ajatella kaiken tämän jättämistä taakseni. Kallassa, oikeastaan Auburnissa oli kaikki mitä kaipasin.

242 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 6:26 pm

Lotta A.

Hevosenomistaja
"No, ei sitä tiedä, jos joku hevonen lopetetaan tai myydään tai joku yksäreistä lähtee." Olisin ollut suorastaan riemastunut, jos vastuuvalmentajani pitäisi välit poikki siskoonsa ja saisi lähtöpassit tallista. Mikael Gren olisi varmasti paljon sopivampi valmentaja ja samalla talliin tulisi mukavasti tilaa.

243 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 6:28 pm

Jonathan R.

Tallityöntekijä
"Toisaalta mun mielestä tääl on kaikki aikalailla hyvin just tälleen. Vaikka siskoksilla onkin väkillä vähän erimielisyyksiä, se kuuluu vaan asiaan" totesin. Olin täysin tyytyväinen siihen miten Auburnissa asiat oli. Eikä Isabella ollut läheskään niin kylmä mitä aluksi luulin, mistä tietää vaikka Amandallakin olisi se parempi puoli.

244 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 6:34 pm

Lotta A.

Hevosenomistaja
"Niin. Ei minullakaan ole valittamista. Hommat sujuu, eikä hevosia ole jätetty hoitamatta, sehän olisi kamalaa." Sanoin. Olin kyllä tyytyväinen palvelujen laatuun, harmi vain, etten voinut vaikuttaa omistajiin tai muihin asiakkaisiin, vai voisinko?

245 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 6:37 pm

Jonathan R.

Tallityöntekijä
"No eikös se oo tärkeempää verraten kinasteleviin omistajiin ?" naurahdin. Tiesin ettei kaikki voisi tulla toimeen kaikkien kanssa, mutta yhteisen hyvän vuoksi kannattaisi ainakin yrittää ja siitä syystä hymyilin Lotalle valloittavinta hymyäni, ihan vaan ettei jäis mitään hampaankoloon.

246 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 6:49 pm

Lotta A.

Hevosenomistaja
"Niin. Kiitos, että olet pitänyt Mustiksesta hyvää huolta. Ja kerro kiitokseni toki muillekin. En sano sitä turhan usein, mutta olen todella kiitollinen palveluista ja niiden toteutuksesta." Sanoin hymyillein takaisin vähitäänkin yhtä valloittavasti.

247 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 6:58 pm

Jonathan R.

Tallityöntekijä
"Mitäpä sitä kiittelemään, työtänihän mä vaan teen" naurahdin. Oikeastaan oli ihan mukavaa kuulla kiitosta, ainakin hoku oli huomannut työn tuloksen. Tai no tässä tilanteessa se, että jälki olisi näkynyt huonosti voivassa eläimessä olisi ollut paha. Todella paha.

248 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 7:19 pm

Lotta A.

Hevosenomistaja
"Ei kun oikeasti, täällä on paikat tiptop ja pienetkin asiat hoidetaan heti pois alta. Toisin kuin monessa paikassa missä olen ollut. Niissä on saattanut lojua vielä korjauskelpoiset tavarat pitkiäkin aikoja kasassa ja rikkinäiset ämpärit kasaantuivat aina jonnekin. Täällä on kuin jossain Wienin Espanjalaisessa ratsastuskoulussa!" Ylistin miestä maasta taivaisiin sanojeni takana.

249 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 7:23 pm

Jonathan R.

Tallityöntekijä
"Tietenki me halutaan Annan kanssa pitää paikat siistinä, ja sitä paitsi jossei pidettäis, Isbe ja Ama jahtais ainaki mua ympäri tallia tälläki hetkellä" nauroin ääneen.

250 Vs: I got a friend in you (on) lähetetty Ti Loka 10, 2017 7:27 pm

Lotta A.

Hevosenomistaja
"Haha, joo. Mistä sitä ikinä tietää, vaikka minun kehujeni avulla saisitkin työtarjouksen Wienistä?" Naurahdin. Täältä puuttui enää vain marmoripylväin ja kult reliefin varustettu ratsastushalli, kaikki muu taisi ollakin jo.

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 10 / 11]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa