Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

From Kalla with Love, Jonna

Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 From Kalla with Love, Jonna lähetetty To Loka 12, 2017 8:31 pm

Jonna S.

Vierailija
Jonathanin lapsuudenystävän Jonnan kirjoituksia

2 Vs: From Kalla with Love, Jonna lähetetty To Loka 12, 2017 8:32 pm

Jonna S.

Vierailija

heipä hei, rakkahin mietemuistioni ja haista paska

näin Jonathania taas tänään. kylläkin vaan yhen röökin verran. sillä oli kiire moikkaamaan jotain Ellietä. varmaan se sama likka jonka luona se on käyny pariin kertaan. se taitaa olla samalla tallilla Jonathanin kanssa? ihme hyypiö. eiks se oo ihan pentuki vielä?! Jonathan on kuitenkin yli 20 vuotias. Elliehän on ihan pentu siihen verrattuna, ainakin mitä oon Jonathanilta sen likan iästä kuullu. mitäköhän se oli… 16 vuotias, 17?

mun olis pitäny tehä siirtoni Jonathania kohtaan aika päiviä sitten. ehkä nyt on jo liian myöhästä. se tuntuu niiiiiiiiiin olee sen blondin pauloissa. mitä se oikein siinä ees näkee? mä oon sentää enemmän Jonathanin tyylinen. en usko et Älliö (=Ellie) ikinä lähtis Jonathanin kanssa Stam1nan tai System of a Downin keikalle. se varmaan kuuntelee jotain purkkapallopoppia. hyi.

pitäsköhän itekki alkaa käymään siellä Auburnissa, vai mikä ikinä olikaan. ehkä saisin niie välit nii tulehtuneeks, et saisin omittua Jonathanin ihan kokonaan itelleni…

From Kalla with love,
Jonna

3 Vs: From Kalla with Love, Jonna lähetetty To Loka 12, 2017 8:32 pm

Jonna S.

Vierailija

heipä hei, rakkahin mietemuistioni, bimboja kaikkialla

tapasin nyt sen Jonnyn uuden mielitietyn. aika koppava ämmä jos en muuta sanois. näyttää niin sellaselta isin lellipennulta ja kasvot ku kivee. ei mitään ilmeitä. Jonny on ihan varmasti vaan rahan perässä.

Jonnysta mieleen, näin sitä Kallan Krouvissa tässä vähä aika sitten. Se istu siellä jonkun namupalan kanssa. Eihän se tietenkää mun Jonnylle vertoja veda, mut ihan syötävän näkönen se mies oli. Yrittääks Jonny saada mua mustasukkaseks tai jotain ? en olis uskonu meijän britticandyn leikkivän sellasia leikkejä.

mitäs jos se bimbo blondikin on vaa Jonnyn outo leikki saada mut mustasukkaseks ? mitä jos se likka onki vaa joku laastari ? ah, tiesin sen ! Jonny rakastaa vaan mua ! Pitää viel saada se Älliön päähän, ettei se mun miestä voi viedä

From Kalla with love,
Jonna

4 Vs: From Kalla with Love, Jonna lähetetty Ti Marras 14, 2017 12:10 am

Jonna S.

Vierailija

heipä hei, rakkahin mietemuistioni, arvaa mitä !

tapasin Krouvissa jokunen aika sitten yhen naisen, Julian. vietettii yö yhessä ja mulla on edelleen perhosia vatsassa ku mietin sitä. siis koko iltaa ja sitä naista. muutenki se oli mulle eka kerta. siis naisen kans. duh..

Jonnystä en oo kuullu pitkään aikaan, eikä mua enää silleen oo ees mietityttäny missä se menee. Se jätkä on ihan sen blondin pauloissa, toivottavasti ne molemmat joutuu johki tapaturmaan siel tallil. Tiiä vaikka joku hullu sytyttäis sen uudestaan palamaan.

From Kalla with love,
Jonna

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Oikeudet tällä foorumilla:
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa