Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Blondi parrasvaloissa (off)

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 Blondi parrasvaloissa (off) lähetetty Ke Marras 08, 2017 7:38 pm

Ellie von B.

Vuokraaja
Peliin mukaan @Topias R.

Havahduin eräänä kauniina päivänä siihen, ettei mulla ollut juuri lainkaan yhteiskuvia minusta ja Riepusta. Ja nimenomaan laadukkaita yhteiskuvia, selfieitä sen sijaan oli puhelimen kuvarulla pullollaan. Tämä kamala väärinkäsitys olisi korjattava heti ja Jemiina oli kaikeksi onneksi jossain vaiheessa ohimennen maininnut, että hänen veljensä harrasti valokuvaamista. Siispä pyysin blondia järjestämään meille kuvaustuokion, jotta pääsisin päivittämään sosiaaliset mediat täyteen laadukkaita otoksia minusta ja vuokrahevosestani.

Kiillotin Riepua mahdollisimman tarkkaan, jotta sen vaalea karva näyttäisi poikkeuksellisen upealta. Vaikka photoshop olikin keksitty, halusin näyttää upealta myös behind the scenes. Harja siististi sykeröille ja jalkoihin valkoiset pintelit. Päähän puin ruunalle suitset, jotka olin nekin kiillottanut erityisellä tarkkuudella. Omaan ulkonäkööni olin panostanut vielä Riepuakin enemmän laittamalla hiukset ja meikin viimeisen päälle sekä panostamalla asukokonaisuuteen valikoimalla vaatteita useamman tunnin ajan.

Vilkaisin kelloani, joka näytti viittä vajaa kolmea. Olimme sopineet tapaavamme kolmelta tallilla, joten oletin Topiaksen saapuvan minä hetkenä hyvänsä. Sivelin hajamielisenä hoitopaikalla seisovan Riepun kaulaa tutkaillessani kenkieni kärkiä. Toivottavasti ne eivät likaantuisi ennen kuvauksia. Olin yrittänyt saada myös Jonnya tai Jemiinaa avustajiksi kuvauksiin, mutta jostain syystä molemmilla sattui olemaan muuta menoa. No, kai tässä yksinkin pärjättäisiin.

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa