Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Sorry, do I know you ? (off)

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 Sorry, do I know you ? (off) lähetetty Su Helmi 11, 2018 10:44 pm

Thomas R.

Tallilaisen veli
// mukaan @Isabella S., suljettu, Jonnyn muuttopäivä 03.02.

Totta kai Jonathan halus muuttoapua, vaikkei sillä juntilla ollut paljoo yhtään tavaraa. Paljon vähemmän ku mulla. Silti piti vuokraa paku ja kahestaan roudaa kaikki tavarat sinne, ajaa kartanon maille ja roudaa ne vielä sen uuteen huoneistoon. Okei, se oli ihan hieno, isompi ku mulla ja sillä oli vielä käytössään jotku helvetin uimala-tilat tai jotain.

Juteltiin koko muutto englanniks kaikkee veljesten välisiä juttuja. Meil oli tainnu jäähä kieli päälle reissun jälkeen. Velipoika yritti udella multa myös mun ja Isabellan suhteesta. Kohautin olkiani ja katoin sitä.
"Mikä suhde ? Ei meillä oo sellasta."

Saatiin tavarat kannettuu oikeeseen paikkaan ja Jonathan kuljetti mut perässään kaikille yhteiseen tilaan, josta bongasin sopivasti viinikaapin. Broidilta saadun mulkasun jälkeen talsin lasikaapin luo ja täytin lasin. Viereisellä tasolla oli sopivasti lasinalusia ja tavaroiden kanssa palasin sohvalle istumaan Jonathanin viereen.

Parin lasillisen verran me siinä oltiin ja jauhettiin paskaa. Autoista, duunista, naisista... Vähän kaikesta. Jonathan vaikutti oikeesti onnelliselta sen naisensa, Ellien, kanssa. Olin onnellinen sen puolesta, mut en yhtään kateellinen. Rakkaus ei ollu mun juttu ja viimenen kuukaus oli vahvistanu mun mielipidettä. Ehkä olis taas hyvä hetki kesittyy vaan itteensä, jäädyttää sydän samanlaiseks ku mitä se oli ennen Isbee ja miettii vaan merkityksettömiä yhen illan juttuja aina sillon tällön. Se elämä sopi mulle. Iha liikaa mä olin käyttäny aikaa miettiäkseni brunettee ja mitä se mahto tehä. Mut en mä vois siihe takertuu.

2 Vs: Sorry, do I know you ? (off) lähetetty Pe Helmi 23, 2018 8:27 pm

Isabella S.

Tallinomistaja
En voinut käsittää, miksi minulla oli kaksi peräkkäistä aamuvuoroa - vieläpä yksin ja viikonloppuna. Olin varmaan vahingossa laittanut vuorot väärälle riville listaa suunnitellessani, sillä tämä ei tosiaan ollut mukavaa. Työpäivän saldo oli poikkeuksellisen masentava. Fellu louskaisi heti aamusta palan takkiani ilkeisiin kitusiinsa; hamppu oli vähissä, eikä asiakaspalvelusta vaivauduttu vastaamaan toimistoaikojen ulkopuolella ja kaiken kukkuraksi liukastuin täysien (mahdollisesti hieman epätasapainoisesti lastattujen) kakkakottikärryjen kanssa pihamaalla. Olin aikeissa laittaa uudenkarhealle tallimestarillemme tulisieluisen viestin hiekoituksen puutteellisesta tilasta, kun tajusin sen kuuluvan omiin tehtäviini tallivuoron tekijänä.

Olin syönyt ihan liian vähän päivän aikana, joten saapuessani vuoron päätyttyä asuntoni ylhäiseen yksinäisyyteen vatsani kiljui nälkäänsä. Kuoriuduin tallitöissä likaantuneista vaatteistani ennätysajassa, luoden samalla kiukkuisen silmäyksen kauniin kevyttoppatakkini turmeltuneeseen hihaan. Mutristelin ja vastustin ajatusta luopua takista - ehkäpä voisin korjauttaa sen ompelimossa. Mielikuva laskun pujottamisesta Amandan oven ali lämmitti mieltäni. Viestikenttään voisin kirjoittaa ytimekkäästi 'Fellu'. Amandaa ajatellen ja väsynyt hymynalku huulillani päätin laittaa siskolle viestin.

Noutosafkaa pyjamissa?

Amandalla oli varmaan ollut puhelin kädessään, sillä vastaus tuli sekunneissa.
Joooo tilaaa

Soitin tuttuun ravintolaan ja tilasin meille nälissäni kaikenlaista. Laitoin Amandalle aika-arvion herkkuruuan saapumisesta, jonka sisko kuittasi jälleen salamana. Vaihdoin ylleni ihanan ällösöpöt, vaaleanliilat My Little Pony -unibokserit ja crop topin. Sujautin jalkoihin valkoiset villasukat ja otin vielä pitkän villatakin mukaani. Voisin kääriytyä siihen, kun kuriirille täytyisi avata ovi. Ja siinä erittäin epätodennäköisessä skenaariossa, jossa tyyppi sattuisi olemaan komea mies, iso villatakki voisi helposti ja mukavahingossa avautua... Muutenkaan en halunnut palella ja mahdollisen after-dinner turvotuksen sillä saisi kätevästi kätkettyä.

Komeasta kuriiripojasta ja ruuasta haaveillen tanssahtelin portaat alakertaan ja suorastaan ryntäsin ruokailutilaan - sinne asti kuitenkaan pääsemättä. Yhtäkkiä englantia höpisevät, vähän turhankin tutut miesääneet tunkeutuivat tajuntaani. Pysähdyin hölmistyneenä keskelle oleskelutilaa. Jonny ja Tommy istuivat siinä, rennosti rupatellen sohvalla. Miehillä oli ihan tavalliset vaatteet päällään, ei ponipyjamia niin kuin minulla. Yritin ymmärtää ja hetken siinä raksuttelinkin, kunnes tajusin ja muistin.

"Nytkö sä olet tänne muuttanut?" kysyin töksäyttäen entiseltä punapäältä, vaikka se olikin ainoa järkevä selitys. Anna oli tietenkin antanut avaimet ja kivan kiinteät käsivarret omaava pikkuveli oli kipitellyt kantoavuksi. Ja siksi minulla oli työviikonloppu ja Jonnylla vapaata - niinpä tietenkin. Epämukavana ja lapsellisesta asustani tietoisena naputin äkkiä Amandalle viestiä.

SOS!!! SOS!!! Jonny on muuttanut tänne!! Pue vaatteet!

3 Vs: Sorry, do I know you ? (off) lähetetty Pe Helmi 23, 2018 9:15 pm

Thomas R.

Tallilaisen veli
Juteltiin siinä velipojan kanssa oma aikamme kun Isabella ilmestyi taaksemme. Katsoin vuoroin naista ja veljeäni näiden käydessä keskustelua Jonathanin muutosta.
"Isabella" tervehdin naista kohteliaasti brittiläiseen tapaan. Ei mulla ollu mitään tärkeempää sanottavaa naiselle. Oikeestaan mulla ei ollu mitään sanottavaa naiselle.

Päätin kuitenkin kiusaa brunettea hieman. Muuton jäljiltä mulla oli lihakset hieman jumissa, näinkin nopeesti, joten venyttelin oikein näyttävästi naisen edessä ja tein selväksi olevani hyvässä kunnossa.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa